Friday, March 12, 2010

Tak menjadi pun!

Salam 1 Malaysia.

Ada kawan2 yg minta SK upload gambar terkini 'anak yg diminta-minta'. SK berat hati sebab nmpaknya aym tu tak menjadi. Tapi kerana kawan2 yg berkenaan tinggal jauh drp rumah SK (tak dpt melawat reban)... terpaksalah juga SK masukkan .



Jika dibandingkan dgn bapak diorang, mmg jauh ke belakang. Terutama dari segi gaya. Tp tak mengapa, minat punya pasal... simpan jer! Bukan apa hasil reban sendiri jugak pun... Yang sekor ni lagi teruk!


Gitu lah hasil reban SK yg masih ketinggalan. Mungkin tak ada langsung dari keturunan juara-juara. Takpa...usaha akan tetap diteruskan.

1 comment:

  1. salam 1 malaysia..saya peja..pembiak baka ayam serama dan sabung dari terengganu..
    saya faham masalah abg dan saya sokong usaha abang berpaksikan minat seni serama dan suka bela makhluk ALLAh yang lain..
    saya bukan nak memandai..abang jangan buang baka nie..teruskan kacuk tapi saya raser klau pada masa yang sama abg borong anak ayam cikgu jaisya sebagai penambah baka tak salah..nanti biler dah besar leh kacuk balik..saya pon macam abang gak..walau dah ader baka yang boleh diketengahkan, still lagi biak baka yang asal tapi tak salah kalau kiter upgrade kan..ayam biar banyak..baka kalau dah pupus payah..sekian..salam dari peja

    ReplyDelete